Från en minut till en annan...

Ja så fort gick det för Theo från o må kalasbra till o må bajs helt enkelt. Han vägrade äta och fick feber..blev jättearg o ledsen,,ville inte sova..fick alvedon så sov lite tillslut men vakna o gallskrek. Tyckte att ungen kokade men han måste ha skrikit sig varm för febern var lite lägre.. Robin pilla han lite på magen och vips så var han Theo solstrålen igen..hmm..skumt men väldigt skönt!
Lisa och Martin va här på besök så de va nog smått förskräckta över vrålet från Theos rum. Sen kom han ut o hätjade som aldrig förr..o va på ett alldeles ypperligt humör..åt tillochmed en flaska välling. Somnade strax efter 21..ca 2-3 timmar senare än vanligt..så nu sover han till 8-9 imorrn bitti..?!! :) Tror jag ja...

Tog en sväng till stan förut..mamma följde med.. Skulle ju köpa overallen men den hade inte kommit än..blää..jag som SKA ha den. FÅr nog ta o beställa den istället..smidigare och snart skulle det va 25% på valfri vara så det passa ju bra då!
Nu ska jag göra allt tråkigt som måste göras innan läggdags.. Ta ur linser, tvätta bort smink, borsta tänderna, förbereda maten...och sen kommer jag till det roliga..att få somna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide