Första dagen...

Idag kära vänner är det första dagen på resten av våra liv. Det har jag firat genom att äta en lunch bestående av helstekt fläskfilé, potatisgratäng och pepparsås. Det var gött! Tro nu inte att jag ställde mig och lagade iordning detta enbart som lunch idag..nej nej..det var rester från vår trevliga lördagskväll. Trevlig..vad töntigt det låter egentligen.. Vi hade skitkul helt enkelt! :) Vi åt mat..grabbarna kollade på hockeyn..vi oxå..litegrann!
Vi spelade spel..först ett parspel som var ganska kul..Killarna var väl inte lika på men sex-frågorna gick hem av nån konstig anledning ;)
Vi åt efterrätt som var en blåbärspaj med vaniljsås..gött men man var rätt mätt efter maten trots att åt den flera timmar efter maten.. Tur vi inte gjorde kladdkakan som vi tänkt!
När sällskapet gått hem satt v uppe en liiten stund o bara andades..inatt skulle vi ju få sova!! Herremingud vad gött jag sov..kände mig riktigt utvilad igår..o även idag faktiskt..fast jag inte sovit så jättemycket.

Vi har nu börjat med "Vägra-bära-Theo-till-sömns"-metoden! O det har funkat toppen..Igår hade jag ju krafter till allt möjligt så jag satte mig i fåtöljen så fick Theo krångla bäst han vill o tillslut..efter ca 25min somna han..o sen la jag ner han efter en stund o då sov han i 4timmar..fick nappen och vaknade igen 00.40. Fick då mat för han ville inte somna om.. Sen vakna han igen 04.30..fick mat igen..o sov till 06.30. Så det va riktigt bra för o va Theo! Själv var jag såå himla utsövd så jag somna nog inte förrän strax efter 00..tror jag..
Fick även riktigt bra tips på bvc idag som jag ska använda mig av ikväll..hoppas!

Snart ska Theo vakna (har jag tänkt..) o så ska vi käka lite o sen möta upp Maria o Leo vid Öppna Förskolan! Det blir sköj de! Då får dom leka av sig lite o så kan vi töla!! :)

Imorrn ÄNTLIGEN ska jag o Theo åka o hälsa på Lisa och Ellen!!! Som jag har längtat efter o få träffa denna lilla tjej...jag vet att hon e söt..det går rykten på stan om de..o killarna kommer förmodligen slåss om henne. Men ska försöka smöra mig in hos Lisa o Martin så kanske man kan paxa..även om jag vet att Melwin har förstatjing så kanske kanske..! :)

Näää..ska nu betala räkningar eftersom Nordea krånglade igårkväll..tur de inte ska va betalda förrän 30sept. Känns verkligen konstigt att betala så sent..har alltid vart ute i god tid förut..typ runt 18-20 var mån men nu e huvve fullt me annan dret o då glömmer man de mesta!

Ha en fortsatt bra dag.. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide