Försöka går ju...

Igår testade jag o ge Theo min gooooda hemmalagade mat. Han svarade med extrema rysningar så hela kroppen skakade. Ok. Jag försökte ju iaf..fick ta fram spagetti och köttfärssås..som gick ner fortare än fortast!

På eftermiddan åkte vi till Camilla på lite fika..hon hade gjort en god kaka med..hmm..hallonsylt?!..ja den va goo iaf! Theo lekte lite..gnällde lite..va lite trött så vi va inte kvar så länge. Men vi hann iaf få med oss lite godsaker som vi ska använda på tex helger osv.. :)

Vi brukar titta på The Voice på morgonen..o just idag spela dom Akons nya..Sexy chicks tror ja den heter. Theo diggade som bara den..stog o böjde benen=dansade. Sen sa han -Den e gooo denna låten mamma! :) Jo jag ser de..

Förresten...nåt roligt. Anledningen till Theos gnälliga period och tuffa nätter har nu fått sin förklaring. 2(!!)tänder i överkäken har tittat fram! O det är inte framtänderna utan dom brevid..så han blir en liten dracula.. :) Får försöka ta ett kort när dom växt ut ordentligt..kommer ju se jätteroligt ut!


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Men vad kul! Nellie fick oxå sina Draculatänder först i överkäken. Sen tog det ca 2 v så kom dom andra 2.

2009-09-23 @ 13:15:38
Postat av: Iris

Ja men har för mig att nån hade sagt det..o de måste varit du! :) Mamma berättade idag att även jag fick så.. haha..får se hur länge det dröjer innan framtänderna kommer då!

2009-09-23 @ 18:04:46
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide