Family-dinner och kvällsmys

Idag jobbar Robin mellan 8-15..de hade öppet hus för allmänheten på jobbet..o vem vet vad de finns o titta på där..lastbilar kanske!? Men han fick gå upp o ta Theo när han vaknade 05.50 och vägrade somna om..suck..trodde väl att han skulle sova liiite längre iaf.. Jag somnade inte om direkt..kanske slumrade lite..men fick vila iaf..skönt!
Nu har jag duschat o gjort mig iordning och Theo sover. Klockan 14 ska vi till Robins föräldrar o käka mat..sen ikväll kommer Camilla och Erik och vi ska väl..tjaaa...titta på tv el film o äta gott..inegn mat..nejnej..chips godis och ostbågar! :):):)

Nu ska jag ringa Linda och höra hur hon mår...Idag e ju dagen D!!! Idag e dagen det ska komma en bebis enligt ultraljudet..men det är inte många procent som får beräknat födelsedatum men man kan ju alltid hoppas..vill att Han ska komma NU!! :) Gud va roligt det ska bli..men mest för dom forståss! :)

OBS!!! Den som inte vill va me på bild säger till!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide