Energin flödar...

..faktiskt! Kanske beror på att jag druckit cola fär jag brukar va död denna tiden! Har bytt gardiner och rensat/städat stora sskåpet med gardiner och dukar bla. O det har blivit en del genom åren..hallå..jag jobbar på hemtex! Klart man måste bidra lite till företaget! :)

Förut var vi en tur till Lindrågen o hälsade på Micke Mia o Elliot! Vi fick ärva lite ytterläder till Theo som han ska ha i vinter..fleece-ställ och fodrad jacka med byxor..mössor o vantar! Tack tack tack! Vilka vänner man har! :)
O de har jag/vi verkligen...världens bästa! Hoppas ni vet vilka ni e! :)

Äntligen har den första premiären ägt rum också..o då pratar jag tv-program. "Ensam mamma söker" började ju förut och det kunde jag självklart inte missa. E ju bara dret på tv så skönt att det startar lite roligt nu. Inget superintressant egentligen men skönt o bara slappa till efter en lång dag med huliganen!

Jag går fortfarande o väntar och längtar efter en bebis..o inte vilken bebis som helst utan Linda och Mickes bebis!! Kom ut!! NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide