En ny dag...

Theo sover o jag käkar frukost..värmde teet för länge så det går inte o dricka förrän i eftermiddag..har lite svårt när de blir för varmt..vill helst inte ha maten jättevarm heller. Får sippa lite iaf..o blåsa!
När han vaknar ska jag duscha.. Har ju börjat ha Theo "lös"..haha..han leker ett tag sen kommer han till duschen o ställer sig mot dörrarna. Han brukar trycka hela ansiktet emot glaset så de ser jätteroligt ut..då går jag dit o pussar på dörren o han tycker de e skitkul..tills han börjar bli frustrerad över att han inte kommer in till mig..o tillslut står han o grinar o trycker fortfarande ansiktet emot..o de ser ju ännu roligare ut! Haha..men då kan man inte skratta..stackarn! :) Han lär sig väl snart förhoppningsvis.. Mina ben skulle behöva en rakning med tanke på att de kanske va 1mån sen de skedde..men men.. Imorrn blir det definitivt en rakning!
Vi ska på 30års-fest imorrn kväll o Theo ska sova hos sin mormor. Hoppas de går bra! Blir iaf skönt att får sova ostört en natt..så jag ska ta de rätt lungt..vill inte va varken för full eller bakfull. Då e hela veckan knas sen.

Ska ju ut o gå som sagt med Johanna o hennes bebbe sen.. efter det måste jag handla lite saker. Brodern fyllde år nu i veckan så jag hade tänkt o gjort lite kakor o köpa annat smått o gott. Sen e de en bebis på G som vill ha nåt i välkomst-present. Osv...ja de finns alltid nåt man måste köpa..tröttsamt!

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide