En helt ok natt!

Ja då var ännu en natt förbi... Kom hem 22.45 o Theo hade inte vaknat en enda gång! Gick på toa o då vaknade han..mamma tog upp o jag fixa välling. Gav han mat o la ner han ca 23.10. Sover till 03.42 pip....utan att ha vaknat en enda gång!! :) Försöker ge han nappen och stoppa om honom men vägrar somna om..han försöker men de slutar alltid me att han ställer sig upp. Försöker gå runt me han men de vill sig inte.. så jag gjorde välling o han åt som aldrig förr. Ett litet bakslag men jag kände verkligen inte för att gå upp 4 på morgonen! Somnade vid 23.30 så det behövdes mer sömn än så. Theo somnar om och vaknar först 06.23!!! :) De va skönt de! Låg o drog mig till tjugo i sju..o lyssnade på det lilla livet som pratade o skrattade i sin säng. Han e ju för go! Kom in i rummet där en doft slog emot mig...jaha..det var därför du var så glad, tänkte jag!
Nu sover han igen..men det har hänt nåt..han går ju knappt o söva..både igår o idag har det varit en kamp o de e så tröttande. Han e trött o lägger sig mot mig o blundar men börjar böka runt efter ett tag o bara skriker..jag blir knäpp!! Alltid e de nåt! Dags att börja somna själv i sängen..får göra nåt åt det..snart! Samlar krafter...

Till ngt annat..tror faktiskt jag måste sluta med p-piller. Mår bajs större delen av månaden och tror seriöst att det är p-pillrena som påverkar mig negativt! Känner mig nere, sur, grinig, otrevlig osv..listan kan göras lång men vet att jag vill inte känna så! Självklart spelar sömnen in men oftast så får jag ok med sömn nu så...borde inte bli så låg av det. Vad tar man istället?? Har ju bara använt p-piller. Detta måste undersökas! Vet att när jag slutade med dom förra året för att bli gravid så kunde jag verkligen känna hur dom försvann ur kroppen..först mådde jag toppen!! I ett lyckorus! Sen blev det en dipp..var nere ett tag..sen började sakta men säkert komma tillbaka en normal, ej hormonstinn Iris..vilket faktiskt kan va rätt trevligt!
Så om jag av nån anledning e otrevlig eller sur så vet ni varför! Inte er de e fel på..om ni inte e elaka då förståss! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide