Dagen går mot sitt slut..

Fick besök av Camilla o Erik o Frida ikväll! :) Alltid roligt att ses..tur att man har vänner..
hur skulle de annars gå?? Utan er vill jag aldrig vara!
Vi har tryckt i oss chips ostbågar godis och trocadero! Rätt gött o efterlängtat..har väl äte för hela vecka! :)
Vi tittade på gamla kort..hahha..herregud va roligt..hur såg man ut egentligen?? Vad tänkte vi med? Jaja..om nån e taskig så vet ni vad jag gör..har mååånga fiina bilder som ni inte vill ska hamna här! :)

Theo somnade vid 18.30 o sover fortfarande..rekord!! Nu när vi slutat tagit upp han mellan 21.30-22.30 så har han vaknat den tiden ändå för han e hungrig..eller bara van att vakna då..men nu har han sovit förbi den tiden. Det sista målet han fick var gröt men han åt bara en halv portion..ska fortsätta med sista målet gröt så han står sig längre, Det sa även bvc-läkaren..var typ det rådet jag fick men det finns som sagt inga facit..men det kanske funkar på vår bebbe..Hoppas! Han fick även slottspuré idag..men bara testa och han åt med god aptit..herregud vilken totalomvändning. Från att tvärvägra allt till att tycka om allt!! Då kan man ge han annat än den töliga vällingen..måste ju va tråkigt o äta samma mat dag ut o dag in.. 

Imorrn ska jag satsa på besök hos Micke och Mia..o Elliot! Kanske träffa Linda o Micke.. o en tur till närmaste solarium..var år o dar sen sist. Kanske tom blir lite brun..när var jag det sist? Grekland 2008 iofs men känns som 10 år sen. E lite sugen på o plocka blåbär också, finns huuur mycket som helst uppe i skogen här. Stora e dom också.. Får se vad som hinns med helt enkelt.

Nu e de sängen..blev lite sent för mej..inte van detta! Men va fan..de e ju lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide