Brrrrr...

De e kallt!!! Längtar in i den varma duschen! När Theo vaknat igen så är det raka vägen dit!! Men jag tycker det är skönt nu när det e lite kallare ute..goare o va ute o gå och man får verkligen luft när man e ute. På sommarn känner man ju ingen skillnad..
Gårdags-kvällen spenderades i Skattkärr hos Anette där det var Tupperware-party! Ja de va ju sånt morsan va på när ja va liten..men nu e de jag som e gammal o går på plastpartyn! Halleluja... Köpte inget speciellt..en stekspade bara.. Robin blev väldigt förvånad över min återhållsamhet o tyckte jag va "duktig" över att bara inhandlat en stekspade..sen berätta jag vad den kosta..jag tyckte ju att de va bra pris men Robin blev lite chockad över en stekspade som kost 134:-..jaja..den håller livet ut sa jag, men de fattar ju inte di där..karlarna!
Jag e iaf nöjd över min stekspade..blir många pannkakor me den..

Idag hade jag tänkt åkt till stan..men nu i efterhand undrar jag varför? Har ju inte ett endaste korvöre..förrän imorrn o så kul e de inte o fönstershoppa. Så jag o Theo går nog ner till mamma..sen ska jag nog sola igen. Kasnke en promenad efter det.. I eftermiddag åker vi nog ner till Robins föräldrar som kom hem från Bulgarien igår. Hoppas hoppas hoppas att vårat skåp Robin har grejat me e torrt så vi kan köra hem det! Undra vad som ska få vara i det..? Har inte bestämt än men antingen lakan, handdukar, sällskapsspel (som nu e så högt upp så man inte når).. ja de löser sig väl! Blir skönt o få lite ordning på torpet iaf...man hinner ju inte mycket per dag här så allt står still känns det som. När Robin kommer hem 16.30 så e de dusch, mat, bada Theo, mata Theo o natta Theo som gäller så tiden e knapp!

E sååå nära att beställa kläder från Hm..vet att pengarna e få men jag vill jag vill jag vill..jeans-leggings SKA jag iaf köpa..hmm...de e bara kläder jag behöver men de kostar ju ändå..så vi får se. La det i önskelistan så kan man tänka några dar..då har man oftast glömt bort de sen..hhaa..


Kommentarer
Postat av: Lisa

unna dig ett par byxer du! :)

2009-09-17 @ 09:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide