Blöjshopping

Ja då har man varit o köpt lite mer blöjor då..en storlek större denna gången. Lillen växer ju! :) Tog bilen till Maxi o mamma följde me..handlade även en massa barnmat o gröt o flaskborstar. Blev liiite dyrt men de e ju sånt som går åt o de e heller inte varje dag jag e till Maxi. Visst har vi affär på Rud..Pekås som e den sämsta affären någonsin..usch.. Man tycker ju att de e ju billigt iaf men ta tex en barnmatsburk. Den kostar säg 7,95:- på Maxi..o på Pekås får man ge 8,95:- de e stooor skillnad på en sån liten grej. Blöjorna kostar 132:- på Pekås o på maxi 108:-..så ni förstår..jag tjänar pengar!!!!!

Gårdagen spenderades hemma o dolade lite.. Skulle duscha o för första gången skulle Theo få gå lös i badrummet..haha..låter som om de vore en hund. Han har förut suttit i babysittern men han börjar bli för stor för den. Tog av han blöjan så han hade bara tröja på sig. Hade han kissat i badrummet så e ju inte det speciellt jobbigt. Det finns ju vatten nära o så.. Han gnäller lite när jag ställer mig i duschen men tycker de e lite kul när vattnet går igång o vi busar mellan duschdörrarna. Han står där ganska länge..o när jag tittar ner på golvet under han ser jag vad han har sysslat med under tiden...ja,,bajsat!!! Lukten började komma o jag fick lite panik över att han skulle sätta sig i detta o sen krypa iväg..han e snabb o jag var full i hårinpackning (svår att skölja ur) o duschcreme.. Men jag gjorde turbodusch o satte Theo på duschgolvet så han fick leka med duschslangen. Sen var det bara att plocka fram såpa o börja spola bort.. Som tur e har vi såna duschdörrar så de e ingen kabin el så.. :)




Städa städa städa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide