Besök hos farmor!

Snart ska vi ta oss en tur till min kära farmor..jag, Theo, Syster och Mamma ska dit. De e ju inte jätteofta man tar sig dit men då och då! Vi tar med oss lite fika så blir hon glad! :)

Igårkväll kom Lisa hit o vi käkade tacos o kollade på skit på tvn..herregud vart har all lördagsunderhållning tagit vägen. O då menar jag inte Lets Dance eller nåt sånt..tycker de e helt värdelöst! Tänk förr..när de visade Glöm inte tandborsten (nån mer än jag som minns?) o va va de mer..ja hursom..de va iaf bättre förr! En bra film kunde dom väl ändå visa..o inte samma gamla repriser...

Hahhaha...sitter o tittar på Fråga olle dokumentären som de visade häromdagen..spelade in den nämnligen. De e ju helt bisarrt..de spelar in porrfilm o visar hela paketet..o visst de e ju trevligt me lite snoppar men jag har noll förståelse för att man spelar in porrfilm! Vad får man ut av det??..Ehm..jo iofs det vet vi ju alla men vad ger det dom förutom njutning? Visst har man sett nån o så..men spela in..nej fy fan!


Min gamla farmor som e 92år gammal med lilla Theo ca 1 månad. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide