Bajs

Natten blev inte som jag tänkt..o verkligen inte som Theo sa. Unge! Fick gå in till han några ggr.. Typ så här:

Första gången:
Kl.21.45 Precis lagt oss. Stoppar in nappen, somnar om.
Andra gången: Kl.21.55 Tänker att nu gör jag mat annars håller vi på såhär i flera timmar.
Tredje gången: Ca Kl. 01.10 Stoppar in nappen, somnar om.
Fjärde gången: Ca Kl. 01.25 Stoppar in nappen (då har jag ej hunnit somna om) ,somnar om.
Femte gången: Ca Kl. 01.40 Stoppar in nappen, somnar EJ om. Tar upp och söver. (jag har inte somnat om)
Sjätte gången: Ca. Kl. 01.55 Stoppar in napp, somnar ej om. Får ta upp o söva, IGEN! (jag har fortfarande inte somnat,lägger mej o somnar ca 02.15)
Sjunde gången: Ca Kl. 03.30 Stoppar in nappen men jätteledsen. Får välling, somnar om.
Åttonde gången: Ca Kl.04.15 Stoppar in nappen, somnar om.
Nionde gången: Ca Kl.04.40 Stoppar in nappen..somnar om men oroligt.
Tionde gången: Ca Kl. 05.50 Står upp i sängen och pratar och vill upp o leka! Har även bajsat! Godmorgon Mamma! :)

Det är fan inte konstigt att man är trött! Trodde ju att sömnen skulle bli bättre ju äldre de blev men här går det just nu käpprätt åt andra hållet..bajs...


Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Jag kanske ska skaffa mig en guldfisk istället..........

2009-09-01 @ 10:55:28
Postat av: Iris

Ja de är ett tips alltså.. om man vill sova om natten!

2009-09-01 @ 12:12:13
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kan man inte sätta fast nappen med ett snöre runt huvudet eller ngt :)

2009-09-01 @ 12:49:15
Postat av: Iris

har vi också funderat på..haha

2009-09-01 @ 19:38:19
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide