Babyboom

Hej å hå!

Theo väntar på sin tjejkompis...snart snart kommer hon! Vi längtar! :)

Igår kom ju Familjen Hotwood hit med den namnlösa bebisen..snart har dom nog ett namn annars blir det möe bebisar o hålla reda på..om inga har namn! :) Tror att vad de än väljer så blir det bra! Kanske inte Stig-Björn då men.. ;)
Vi åt spagetti och köttfärssås o va som en enda stor familj...en tvåbarnsfamilj men med fyra föräldrar!?! :) skönt när man känner varandra så väl att man bara kan sitta helt tysta framför tvn o gå i varandras skåp osv..inget e konstigt! Hade lille bebisen hos mig o han somna...rätt nöjd ja blev då..han sov o sov o sov...o skrek o åt o bajsade..o åt o bajsade..haha.. De e ju mysigt men jag känner att de e skönt att Theo har blivit "stor"!

När de hade gått gav vi Theo gröt..o sen va de sängen för han. Jag gick och solade!! Så nu kan ni kalla mig kräftan! Nejdå..det var hur gött som helst! Var nästan 2 år sen sit och min bleka hud behövde lite färg..brukar ju använda spraytan hemma..men de e ju lite skillnad..nu får man färg på hela kroppen..med sprayen gör jag bara ansiktet. Får se om jag solar imorgon också..mamma e ledig så då kan hon ha Theo en stund. Solariet ligger nämnligen i hennes kvarter..o kostar endast 20riksdaler! Då kan man unna sig!

Nu ska jag duscha o göra mig iordning. Hanna ringde precis och de sitter fast i Bulgarien..planet var trasigt o höll på att lagas..så de e lite sena hem o hon skulle ha en mäklare där kl. 12! Så jag o Theo ska dit o höra va han har att säga! :) Spännande!
Vi hade ju en här i frdags och i måndags fick vi svaret på pris o så..vi var nöjda och förmodligen väljer vi de som mäklare vid försäljning! Nu gäller det bara att hitta hus också.. kom ju ut ett i Skattkärr. På samma gata som Matte Anette o Nelli! De skulle vara nåt va?! :) Men va ett rum för lite så..men man vet aldrig. Ska ju till Nettan på Tupperware-party ikväll så får smyga förbi med bilen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide