Ajajajaj..

Ryggen värker..kan det bero på en viss liten Theo som hänger i benen hela dagarna o ska upp upp upp? Förmodligen..men snart ska jag sova och låta ryggen återhämta sig. :)
Han har..peppar peppar..inte vaknat än..så vi får se när de blir! Alltid lika spännande...
Det blev inget solande förut..kände att jag fortfarande va lite röd. Kanske blir till veckan istället..skönt o känna att man får färg. Va inte igår!
Inorrn ska jag på promenad vid 11.30..sen vette katten om jag tar en tur te stan..hmm..måste till en affär hursomhelst så skulle kunna åka till bergvik. Men helst vill jag till Panduro o köpa lite grejer te Theos rum..vi får se hur dagen blir..beror helt på hans lilla sömn..
Nu ska jag se klart lyxfällan...herregud man blir chockad över hur de är,,60år o inte betalat en enda räkning själv..e de möjligt???

Kram o Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide