Å vart tog jag vägen??

Jo det va lite möe o stå i igår! Började dagen met det gamla vanliga: Vakna, ta upp Theo, mata, leka, sova, duscha osv.. Klockan 14 skulle mäklaren komma för att göra en värdering av vår lägenhet, så då ville jag ju ha de lite snyggt o städat. Tidsoptimist som man är så lag jag hur bra som helst till..tyckte jag...men när mamma ringde mig vid 12.30-tiden så tyckte hon att de va bäst hon kom upp o tog Theo medans jag fixade o träffade mäklaren..o tur var väl de. Annars hade jag verkligen inte hunnit!! Snäll mamma man har! :)
Mäklaren var jättetrevlig och tyckte lägenheten va superfin! Hon skulle återkomma med ett lämpligt pris under måndagen..skulle prata med lite kollegor o så. Vi ska ju inte sälja nu men i framtiden..o helst inom en snar framtid. Vill som sagt ha ett hus omgående o OM man skulle hitta ett så har vi lite mer koll på läget med en värdering. Har nog mer eller mindre bestämt oss för Fastighetsbyrån som var här igår...dom var verkligen intresserade av att få sälja om det kommer på tal. Då kan man skriva ett kontrakt på att vi binder oss till dom om det blir försäljning och då gör dom iordning papper osv ifall det blir att vi måste göra oss av med vår lägenhet snabbt! :) Ska bli spännande o se vad dom kom fram till för utgångspris iaf.. :)

Efter det stannade mamma kvar o jag gjorde iordning mat som vi skulle ha med till VÄrmskog! Jag hämtade Robin på jobbet och åkte hem o packade...sen bar det av till Linda Micke o lilla Mio!!!! Åhh vilken goding! Linda kallade honom för knorrhane...haha..han knorrade lite då o då..som bebisar gör! Men han va såå söt o hårig..o såå liten! Det konstigaste e ju att Theo har varit så där liten...nej jag kan inte förstå det!! Jätteknepigt men får väl ta fram gamla bilder o kolla... Han fick en pyamas från My Kidoo och en gose-älg...från Theo! Vi sov över o hade det jättemysigt.. När vi sa godnatt så sa vi även - Vi ses i natt! :) O dom vaknade samtidigt dom små liven..haha..

Nu ska jag passa på o packa upp o kolla i nya ellos-katalogen medans Theo söver..men jag kan inte köpa nåt...tror ja.. :/


Kommentarer
Postat av: linda

hej hej gummsan!

ja namnet på vår lilla gosse som vi bestämde i fredags, blev borta på lördagen.

jag stod och grejade med "mio" och då sa jag men lilla mio vad gör du. micke kollade på mig och sa nä linda vi kan inte kalla honom det så han får bli namnlös ett tag till. det är bara att börja om........suck.

2009-09-13 @ 16:44:38
Postat av: Iris

hahaha..de va tråkigt men vi tar nya tag o hoppas på ett nytt namn snart då. Han får förbli lilla pyret e tag te då!

2009-09-13 @ 20:00:45
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide