Snurriburr

E trött trött trött...förstår ni? Trött! Jag får visserligen ok me sömntimmar..men det är avbruten sömn o de e icke så bra. Dessutom e min hjärna i kaos...tänker o tänker o tänker,,de bara snurrar.
E less på det mesta..husletandet, sömnbrist, pengar, att jag glömmer allt, mannen i huset, ja..rätt möe alltså. Varför måste man hela tiden be om saker? Kan du göra det? Hämta det? Förbereda det? Varför sker inget bara naturligt..på eget intiativ?? De kan man fråga sig..jag blir en tjatkärring som bara klagar o klagar o jag vill inte va så..vägrar vara så..är INTE så!! Bilen e såld också..gillad everkligen den bilen..o nu letar han ny..blir svårt o ta sig nånstans annars..utan barnvagn kommer man inte långt.
Överens om hus e vi inte heller....alltid..vilket är normalt iofs.. Kollade på ett hus i måndags som jag kände var jättefint o me stor potential..kunde tänka mig att lägga ett bud men Robin tyckte nej..det var fel på de o de o de.. O man kan verkligen inte va petig o man ska ha hus i kd.. vi e många som slåss om husen.
Nee nu ska jag sluta klaga på han..jag blir ju arg bara jag skriver!
Men allt hänger ju ihop me varandra..e man less på vissa saker så går de ut över annat..sömnen påverkar ju givetvis otroligt mycket.. hoppas att det vänder snart..

Har ju kämpat me Theos insomning i drygt 1½vecka..tycker väl att det gått bättre o bättre.. Sakta men säkert vilket vi var beredda på. Men igår tog det över en timme..längre tid än första dagen. O ikväll var han jätteledsen o skrikig men så trodde vi att han somnat efter ca 45min när han plötsligt börjar gallskrika..jättekonstigt så jag gick in o då har han spytt stackarn. Usch då fick jag dåligt samvete..kände direkt att nu skiter vi i det här.. Sen somna han i min famn nästan direkt..helt slut.. :(

Igår var jag Theo och syster hos min kusin Linn o fikade o kolla in hennes lägenhet. Hon har visserligen bott där ett tag nu men vi e ju lite sega i vår släkt o har inte kommit te skott! Vi fick en jättegod kaka och pratade.. Stina kom en stund innan vi skulle gå också..o jag lova att jag skulle hämta upp dom på lördag. Vi ska nämnligen på smyckesparty hos Lisa, som då e syster te Stina.. De skulle ut på fredag o räknade nog me o va bakfulla så de visste inte om de skulle me än...hmm..dessa ungdomar! :)

Nej nu ska jag äta kvällsmat..e egentliegn tusen saker jag vill göra men de e försent o jag behöver sova..tråkigt men sant.


Kommentarer
Postat av: Suzi

Åhhhh vad jag känner igen mig! Precis så där hopplös är Joel oxå... får be om allt.. förstår inte att han inte ser de sakerna själv.. att han inte fattar... men men... sen vissa stunder så är han ju underbar och Julia älskar ju sin pappa!



Hus är inte vi heller överens om! Skitjobbigt! Så vi bor väl här ett tag till...



ta hand om er...



kram

2009-11-11 @ 22:12:47
Postat av: Anette

Som jag sagt tidigare så är det så jäkla skönt att du sätter mångas tankar på pränt. Hur många är vi inte som har dessa tankar och inte törs säga något, för att det ska missuppfattas. Livet är tyvärr inte en dans på rosor som bara flyter fram.



Kram på dig och lillgodingen.

2009-11-12 @ 07:29:56
Postat av: iris

Suzi: Vad skönt att fler har det så! Även om de inte e nån kul grej förståss.. Känner samma sak..Theo älskar sin pappa o dom leker o har det jättekul men när det kommer till de tråkiga sakerna som matning o nattning osv så går de inte lika bra.. Men men.. Hus ja..vilken röra! MEn får ni plats när nr2 kommer el vill ni förska flytta innan dess? Det var kul att höra från dig :) Hoppas det går bra med magen.. o att ni mår bra hela familjen! :) Kramkram



Anette: Nej visst e de så..man tänker mycket men vågar /vill inte säga nåt ifall fel person läser eller hör o så börjar det gå rykten osv...nej ärlig ska man va o vi har också bra dagar! :)Det går som tur e inte bara neråt! :) Hoppas ni mår bra..vi ses kanske på söndag. Tro de e match då iaf! KRamkram

2009-11-12 @ 12:53:24
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja ibland så undrar man om det var meningen att man skulle ta hand om 2 barn istället för 1? När man väl ska få en paus så måste man ändå planera allting i minsta detalj så att han ska veta hur man tar hand om bebisen. Suck!



Husletning ja... På ett sätt var det skönt att vi tog en paus, för vi hittade ju aldrig något som vi gillade ändå. Hur farao kan man tro att det ska gå och bygga ett gigantiskt garage intill ett hus i centrala kd? Att han är 2 meter lång och inte kan gå raklång i varken källare eller på övervåningar gjorde mig vansinnig också, även om det verkligen inte är hans fel :)

2009-11-12 @ 15:26:13
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide