Vart ska jag börja??

Har tagit "semester" från bloggen några dagar.. Det har vart lite upp oner här hemma..ahha..
I torsdags jobbade jag igen mellan 18-21..då var robin och Theo på kalas hos Samuel som fyllde 8år!! Grattis!
Fredagen spenderades hemma och en tur till maxi hanns med.. Robin skulle på lagfest hos Björn på kvällen så Micke O Sterner skulle hämta honom efter 18. Men när vi smällt i oss vår mat från McDonalds strax före 17 började han få ont i magen...som man ju kan få när man äter fort os peciellt hamburgare.
När klockan närmar sig 18 så får han gå o lägga sig...sen är det igång. Magsjuka! Härligt..
Trodde först att det var matförgiftning men när jag sen blev lika dålig vid 22tiden så förstod vi att det var mabsjuka.. Spydde "bara" 2ggr på natten...Robin också.. men det gick ju för sjutton inte o sova!! Hela kroppen värkte..feber hade vi.. Theo sov som en ängel på natten..tack för det! :) Vid 3 var jag uppe o efter mig gick Robin upp o skulle ta vatten..o så hör jag bara PANG!! Har nog aldrig hoppat upp ur sängen så fort förut.. Förstod att han svimmat...o när jag kommer ut i hallen ligger han där raklång med huvet på sista hyllplanet på hyllan.. Det nästa sista hyllplanet låg brevid och var avslaget! Han vakande direkt o fatta ingenting.. Vätskebristen gjorde sig påmind...var mest orolig över huvudet men det verkade gå bra!
Mitt i allt vaknade Theo så det var bara att värma lite mat o mata han..guud att inte jag svimmade! Såå trött o sleten va jag..men men.. Det ordnade sig o på morgonen kom mormor o hämtade Theo. Hur hade vi klarat det annars??

Nu blir det lite julklapps-shopping!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, vad läskigt! VIlken tur att han inte slog sig värre. Skönt även att ni är friska nu o kan komma till oss på lördag. Ni är såååå välkomna! Lämna bacillerna hemma bara ;)

2009-12-08 @ 14:33:45
Postat av: Johanna

Men herregud! Hade Henrik svimmat hade jag dött! :) Jobbigt med magsjuka båda två, tur att ni är bättre redan! Ses på ÖF på torsdag!

2009-12-08 @ 19:36:32
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Madde

Shit de lät inge vidare!tur theo hade en sån snäll mormor så ni kunde få kurera er :)

2009-12-10 @ 16:26:29
URL: http://maddebadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide