Theo knallar o går...

Jag har funderat mycket på detta...när säger man att ens barn har börjat gått??? Jag menar, de släppper ju inte allt en dag och går runt som om inget hänt! De går ju succesivt framåt..
O så har det vart nu ett tag. Han började släppa taget och gick nåt/några steg mellan mig och Robin för några veckor sen. Runt 10mån. Sen blir det ju mer o mer steg för varje dag! Jätteroligt!!! :)
Nu släpper han helt själmant och går lite överallt. Men långt ifrån hela tiden då han e världsbäst på o krypa. ;)
Det går ju också sååå mycket snabbare! Men han kommer bli världsbäst på att gå också förståss! :)

Idag har det inte hänt mycket...vi har städat (skräll) och lekt massor.. Nu sover Theo för andra gången för om en halvtimme åker vi till banken och ska betala handpenningen på huset.
Sen bär det av till IKEA..ni vet det där varuhuset som har såååå mycket grejer..o som e killarnas favorit! ;)
Det var ironiskt..men det lustiga är att det var Robins förslag att åka dit idag. Mycket kul tycker jag!
Vi ska visserligen titta på kök så jag förstår varför han föreslog det men vet han vad han ger sig in på??? 2 dagar innan jul!!! Hahha..jag har inte sagt nåt..ska inte göra det heller utan ska sitta i baksätet på bilen o småle när han börjar svära över alla bilar på parkeringen.. O om han vägrar gå in så ska jag skylla på att vi måste fråga efter Theos snuttfilt han tappade för några veckor sen. Så planen e klar..

Nu har jag slagit in alla julklappar! Gött! Dessvärre är det några till att inhandla..men får vänta tills imorrn eftersom både föräldrapenningen och lönen inte kommer förrän då. Skulle vart iaf 2 dagar innan..men men..nu får vi trängas på stan imorrn då..hallaluja.

Neeee nu ska jag fixa te mej och fundera över vilket kök vis ka ha..hmmm....hmm... :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 15:07:32
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Felicia

2009-12-22 @ 15:43:57
URL: http://glasflisan.blogg.se/
Postat av: Felicia

2009-12-22 @ 15:43:57
URL: http://glasflisan.blogg.se/
Postat av: Anette & Nellie

Here he comes :-)

2009-12-22 @ 19:10:47
Postat av: Anna-Karin G

Klart att du kan säga att han går, för det gör han ju ;-) Linnèa skedde det inte successivt, hon tog ett steg av misstag när hon dansa, blev super glad och titta på fötterna när "dom" gick omkring, två dagar senare så sprang hon runt o obehindrat...

Hampus tror jag kommer ta lite tid på sig, han har ju lite extra vikt att bära på ;-)

2009-12-23 @ 13:16:26
Postat av: iris

Ahaa!! Sedär..trodde verkligen inte det kunde vara så!! Men att jag aldrig lär mig...alla barn e olika! Theo är lite feg..men vi försöker uppmuntra honom när han väl går o han blir modigare o modigare. :)

2009-12-23 @ 15:56:51
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide