Lussefirande....

Imorse gick vi upp vid 9 för fjärde dagen i rad..oopss.. vet inte riktigt vad som hänt! Men skönt har det vart iaf..
Tycker visserligen att det är lite sent..hela dagen går för fort men eftersom jag somnat så sent har jag vart väldigt trött. O då tycker jag att jag förtjänar lite sovmorgon :)

Theo va gnällig som bara den imorse..undrar om de kan va tänder??!!..så han fick sova lite innan det var dags för luciafirande i kyrkan. Det var med babyrytmiken. Han hade sin pepparkaks-dräkt på sig o skötte sig så bra såå!
Alla panchisar skötte sig också bra...höll sig på sin kant o drack sitt kaffe ;) Vi fick en alldeles egen sal där vi kunde härja fritt o fika lite. Jag fikade iofs inte...glömde lite bort det. Har fullt upp me Theo men vi pratade o hade roligt! De e trevligt fölk vi lärt känna :)

Efter det gick vi till Pekås...som alltid efter rytmiken eller ÖF.. Handlade lite och fick med mig en bananlåda hem. Ska inte börja flyttpacka än..utan la ner Theos gamla kläder i källaren. Skönt o få undan lite!

Imorrn åker sambon till nyköping och ska kolla på nån bil..inte till sig själv dock. Nu har han redan köpt en o den tänkte iaf jag behålla ett tag! :)
Jag o Theo ska ta en rajd runt staden.. Till ikea o byta lite som vi köpt fel strl på.. obs o köpa blöjor..affection o köpa smink..o sen ska vi försöka göra lite julgodis. Oh lord hoppas det går bra!
På kvällen blir det middag hos några vänner! :) Ska bli skojskoj.. Theo ska sova hos mormor!

Nu ska här beställas kort..undra vartifrån det blir denna gång..hmm...

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide