Inredningsnoja!

Det måste vara hemskt tråkigt för er läsare med en bloggerska som sällan lämnar sina avtryck... Men har haft lite dålig motivation och dåligt med tid.
Idag har vi haft en homestylist här och gett oss lite tips inför försäljningeen av lägenheten. Ulrika Morling hette hon och kom ifrån Inredo Design. Väldigt trevlig var hon och hon kunde sitt jobb!! Hennes inredningsblogg hittar ni här! :) Jag kommer bli en trogen läsare.. Perfekt när man ska renovera ett hus från -63!
Hon kom med mycket bra tips och jag kunde ju inte vänta med förvandlingen utan har börjat redan...o e väl i stort sett klar. Vissa detaljer ska vi göra efter nyår...som att ta bort högtalarna..ALLA högtalare (till min stora förtjusning!!). Robin var mindre glad men det var bra att han hörde från ngn annan än mig. :) De e verkligen förskräckliga!!
De är även bannlysta från det nya huset!! Så nu letar han febrilt efter nytt biosystem med minihögtalare. Haha..ja små kan de va...helst inga alls men det är ju hans intresse...film o sådär. O mitt inresse är hemmet o inredning..så..det krockar lite men vi får kompromissa helt enkelt. Eller ja..enkelt är det inte alltid, vi blir "ovänner" i varje diskussion angående husets renovering. Jättekul..not.  Förut var det ang. bänkskivan...jag vill helst ha brun och Robin vill ha grå el svart. Jag sa att grå kan jag väl gå me på då...sen ändrade han sig till svart. o det vill jag verkligen inte ha...dammet syns så förbannat...o då kontrade han med att vi torkar ju ändå flera ggr om dan. Yeah right..inte jag iaf!!! O definitivt inte han heller...

Här kommer iaf lite bilder...bara efter-bilder eftersom jag var för ivrig med att göra om! :)


Denna snygga radio fick Robin i julklapp från jobbet.
  



 




Kommentarer
Postat av: ulrica morling

Heej! å tack för att jag fick komma hem till Ert trevliga hem!! Tack också för Dina fina ord. Jag önskar Er all lycka med både försäljning och Ert nya hus! Hör av Er om Ni behöver mer hjälp! kramkram från Ulrica/inredo design

2010-01-03 @ 18:43:18
URL: http://blogg.nwt.se/ulrica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide