Idag kanske...

..det är vår tur??? Vem vet vem vet.. För er som undrar är vi intresserade av ett hus. Budgivningen är igång...o vi hoppas hoppas..men inte alltför mycket. Vill INTE bli besviken igen...svårt o inte bli menmen.. återkommer.

Theo sover lite..han vaknade alldeles för tidigt. Jag har bara sovit 4 timmar inatt..känns sådär faktiskt! Men vad gör man..det är bara o gilla läget o tänka att man får sova ikväll. Blir nog en tidigt kväll eftersom Desperate Housewifes hade säsongsavslutning förra veckan... :(
Bridget Jones Dagbok känns långt ifrån lockande...

När huliganen vaknar ska vi till Öf..sen har jag tänkt att åka upp till Krp o ta den där jäkla sprutan. Sådäså..då slipper man alla frågor och allt tjat. o kanske influensan också! haha..

När Robin kommer hem ska vi åka o hämta ena bilen o sen ska jag åka o handla..blir nog Wallinders eller nåt.. pekås har inte allt till Theo som vi behöver tyvärr!

Igår åt vi pannkakor...märkte nämnligen att äggen höl på o gå ut. Inte bokstavligen då! Sen hade vi lite grädde kvar från kolan jag gjorde i helgen så det blev pannkakor sylt och grädde,.. Fick lite ont i magen men det var gööörgött! :)


Såhär gott blev det.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide