Hola

Har nu suttit o tittat på årets sista Bonde söker fru. Det har inte varit nån höjdare i år faktiskt...men Roger e skön! :) Den enda som bjudit på sig själv.. Kul att han hittat kärleken!

Dagen som gått har varit fullspäckad o jag e supertrött!!
Det började med att Theo sov till strax efter 8!! Underbart...Hann o vakna av mig själv strax före 8 o passade då på att hoppa i duschen utan en ledsen unge utanför duschen. Skönt var det!
Theo hade vaknat när jag var klar så vi lekte lite o käkade frukost.
När vi var klara med alla bestyr klädde vi på oss..varmt!! Med tanke på att termometern visade -11,8 grader. Brrrr...
Gick till Bvc där Theo fick sin andra dos vaccin mot svininfluensan. Stannade kvar efter och lekte lite..träffade några kompisar så de var ju kul!!
Grannen med barn var där och frågade om vi skulle med på pulkarace och det kunde vi ju inte tacka nej till!!
Så in på affären och handlade en del..hem o lämna kassen och hämta pulka. Till backen och åkte några ggr...det var kallt och de skulle ha lunch snart så det blev inte så jättelänge..men när det är såhär kallt e de inge kul ute för länge! Så det var alldeles lagom..Theo fick mat och somnade som en stock sen! :)

När han vaknade var det kläder på igen..satte oss i bilen efter att ha konkat upp allt till bilen..åkte till bvc(igen) och hämtade snuttefilten som jag glömt. Smart!
Sen bar det av till Herrhagen och Marie och Leah! Där fikade vi och lekte..och hade lite julklappsbyte. Theo fick en jättefin hund som hoppar..den var mycket uppskattad! Har funderat på o köpa den själv..
Han lekte med den när vi kommit hem o han skrattade så,.. :)
Leah fick en lite väska med pippi på..en plånbok med pippi..o självklart ett litet idolkort på theo i plånkan. Ett prinsess-diadem och en poncho i frotté! Det var de första julklapparna jag köpt i år.. Leah är min guddotter och hon e sååå söt! :) :)

Vi åkte hem för att käka lite o så..fick reda på att våra gäster för kvällen blivit sjuka så vi blev själva..men det gör inget för de kommer en annan dag! :)

Denna helgen blir det jobb för min del..o imorrn kväll blir det mys hos camilla! :)

Tröttis e jag nu så godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide