Helgen..

...har varit minst sagt fullbokad!!! Lördag förmiddag gick åt till att sova, äta, duscha o sånt därnt sköj. Sen åkte jag till jobbet och var där mellan 13-18.. For till Camilla där vi had elite myskväll. Frida var också med..vi åt toast och drack julmust och pratade och pratade och pratade..tills jag kände hur ögonen gick i kors och jag åkte hem till en mörk lägenhet där alla sov.. ZZzzzzzz
På söndan var det robins tur att arbeta...började 7.30 så jag o theo var hemma på förmiddan..städade lite och försökte packa ihop det han behövde för sin dag hos farmor och farfar. Jag skulle ju också jobba! 12-17.30 denna dag.. Räknade egentligen med gäster direkt efter jobbet men de blev sjuka så vi blev själva igen.. Men men..det var skönt på ett sätt också för jag var sååå trött. Såg fram emot nattens sömn..men jag hade hoppats på för mycket!! Somnade inte direkt och Theo vaknade 23.20...försökte söva om han..trööööööög!!!
Somnade tillslut för att vakna 00.30..fick liite välling..sövde om..trööööööööög!!!!
Somnade kanske 01..sov till 04 då ngn vaknade IGEN!!! Väckte Robin och talade om att nu var det minsann hans tur! Jag somnade dock inte om...hur svårt kan det va???
Vid 04.30 kommer han in o frågar om jag vill försöka..Går då upp o det verkar som att Theo somnat ändå..lägger mig igen....går väl ca 3min. Vaknar. Gör liiite välling..försöker söva...nejdå...han grejar och har ögonen öppna...jag ger upp. Stänger dörren till sovrummet och lägger mig i soffan med Theo. Han somnar inte förren ca 05.45...sen sover han tungt till 06.45...sen vrider han sig och håller på tills vi ger upp och går upp 08.09..pip.
Jag slumrade till några gånger i soffan men inte mycket mer..herregud..känner mig lite mörbultad. Tur att man snart får sova igen! :)

På schemat idag står besiktning av hus 13.30, storhandla efter det, till Barnens Hus för att köpa 2 snuttefiltar till theo då hans mamma lyckats slarva bort de andra... Sen är det nån dans kring granen med vår förening. Alltså Hsb! Grannen frågade om vi skulle dit..o det skulle ju vara trevligt om man kunde sänka ålders-statistiken på dessa träffar som HSB anordnar. ALLT..eller riktar sig mot pensionärer...men denna gång var det barnen som fick godispåsar..så det var ju roligt att de satsar lite på andra i föreningen också.. Får se hur vi orkar bara. Eju som sagt lite trött! :)

Ha en bra dag då..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide