En bra dag!

Dagen spenderades på ÖF i förmiddags..lika kul som vanligt! Theo e nöjd=mamma e nöjd!
Tog bilen till Lisa och Ellen där vi gick en promenad så kidsen fick söva...gick till Lövnäs och Bärstad. Möe fina hus o titta på..men bara titta..inte köpa! :)

Far hem med en liten som inte riktigt gillar o åka bil...tog fram lite mutkex och vips så hade man en glad bebi.

Käkade mat och satte oss ännu en gång i bilen..tittade på ett hus. Very nice... säger inget mer..fortsättning följer till veckan.

Nu har jag ätit 3 hårda mackor med julskinka och stark senap!! Mums..måste nog ta mig en te.

Herregud..kom just på att jag inte tömt kameran på X antal veckor..eller känns det som iaf. E nog snarare dagar men jag brukar göra det mycket oftare annars. Får nog göra det innan läggdags. Kanske rentav blir ett par bilder här på bloggen!

Fick en väldigt trevlig och smickrande överraskning igår också..får berätta imörrn! :) :) :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide