Våra bästa år

Ja då har man hamnat framför denna hemska såpa igen..haha..inte för att jag kollar speciellt mycket men jag vill gärna ha det i bakgrunden. Har följt det några år nu men då o då tittar jag inte på flera månader. Ändå har det inte hänt ett skit när man sätter på tvn efter ett halvår..lustigt!

Theo sover igen..har nu sovit en timme och jag hoppas det blir lite till..för imorse blev det bara en halvtimme sen va han klarvaken..o jag hade precis somnat! Jippie! :)

Marie och Leah
kommer och hälsar på lite senare..ska bli roligt o se hur Leah och Theo reagerar på varandra. Sist var han bara liiiiten och Leah klappa han i håret och pilla han i ögonen. Nu är han mer vild än tam och hon lär bli lite chockad när han brottar ner henne och äter upp henne. Vi ska med andra ord hålla oss i närheten!

Mamma ringde förut också.. J***a onge säger jag bara!! :/

Dags o borsta tänderna...gött o göra de ibland faktist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide