Tidig morgon...

Gud va ja önskar at Theo sov 19-07..utan o vakna...möjligtvis en gång för mat. Inatt vakna han halv 2 o så gav ja han nappen o trodde han skulle somna om..men inte..försökte med allt o tillslut gav jag upp när klockan var 2. Då gav jag han mat o bytte blöja..han typ sov på skötbordet så han somnar ju direkt tänkte jag. Nejnej..fick gå runt me han ett bra tag..la ner han när han sovit ett tag..gick på toa när jag kom tillbaka stod han upp! J***a dret...
Började om..satt me han tills armen värkte..la ner han och vänder sig om o e vaken! Då blev ja förbannad..sa till robin att nu får du ta han jag får ett utbrott snart..hade vart vaken 1½timme mitt i natten o va allt annat än sugen på det!
Så idag e ja skittrött ..vi gick upp 06.00 o ska snart försöka sova lite till.
måste ju va lite pigg för vi ska med föräldragruppen till Öppna förskolan kl.14...de ska bli kul! Hoppas att Theo tycker det oxå..o att han e snäll mot alla barn! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååååå vad jag längtar efter sådana nätter! NOT!!!Lider med dig. Men när du fått ett sovande barn är det väll jag som skriver om sådana nätter på min blogg. Kram

2009-08-24 @ 09:04:20
URL: http://www.carlstad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide