Stan är gjord...

Det blev en tur till La stada..träffade Micke och Elliot på PoP. Jag köpte en lite tjockare vintermössa till Theo, jättefin! :)
Sen kom Lisa och joinade oss..vi gick till HM där jag köpte en skjorta som Theo ska ha på lördag då vi ska på 50års-kalas..han blir nog snyggast på festen han!
Trodde Theo skule somna på bussen ner men icke..han höll sig vaken men va dödstrött..så när vi kom hem var han inte lättsövd direkt..övertrött stackarn! O jag va/är jättehungrig..att jag aldrig lär mig!
Så nu är pastan på spisen och bacongrejs till de...vem vet hur de smakar men jag äter vad som helst nu känner jag!
Robin ringde nu också..han sk ajobba över så vi blir själva hemma..tråkigt men de går fort. Theo ska käka o bada o leka osv..tiden går ruskigt fort då!! Full rulle när han e vaken kan jag lova! Eller hur Lisa..?!
Mattajm nu..ses om e tag...


Kommentarer
Postat av: Fia

Ni är goa ni.. Roligt nu när man kan leka med honom :) Kram

2009-08-26 @ 17:44:55
Postat av: Lisa

Ja det gäller att ha koll på han :)

2009-08-27 @ 08:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide