Sorry

Ja här va de dålig uppdatering!! Tycker själv de e skittråkigt när fölk inte uppdaterar sina bloggar på några dagar..men jag förstår självklart. Man har fullt upp me sitt "riktiga" liv..o dagarna går fort.
Får kompensera med extra mycket inlägg idag då! Vi har lämnat iväg huliganen till farmor så har hela dagen fri..vad gör man då?? Finns huuur mycket som helst att göra..men samtidigt e jag helt slut. Har nån slags förkylning (el kan de va allergi..?) i kroppen o ont i mun..visomstanden och infektion i tandköttet el nåt. Vette katten om de e båda men börjar fundera på visdomstanden då infektionen ej går över. blää..inte tandläkaren..

Ja PMS e inge kul o ha..de vet o förstår dom som har haft eller fortfarande har en gång i månaden...mens är för mig nemas problemas..men veckan innan e ett rent helvete. De märks mest på hemmaplan så att säga. Det går ut över mina nära o kära när mitt psyke är upponer! :/ De blir ju inte bättre heller när jag inte får sen sömn jag behöver o Theo e gnällig o halvsjuk.. men men,...nu e de lite bättre iaf!

Tvättade lite i förrgår och när jag ska hänga tvätten så tar jag upp min favvo-bh...som e kaputt!! Roligt värre..den e dessutom lagad ett aaaantal ggr då jag varit för snål eller nåt för att köpa en ny. Så igår fick jag dra med mig syster och köpa mig en ny..likadan..har görsvårt att hitta bra o den e ett säkert kort! Följde även med henne in på Mansion o där hittade jag 2 svarta krukor..en låg o en lite högre..betalade 34:- efter rabatter och kuponger o allt va de va! :) Fynd med andra ord...Robin bara suckade när jag kom hem. Vi har ju ett antal krukor men av ngn konstig anledning gillar jag krukor. Och slänga?? Nej nej..dom kostar faktiskt rätt mycke o skaffar man hus nån gång i livet så behöver man inte införskaffa det iaf!
Lämnade Sofia på Bergvik då hon skulle med en kompis in till staden..jag skulle åka till Babyproffsen på Ilanda för att kolla på ny barnvagn till Theo.. Jag måste, utan att överdriva, ha det absolut värsta lokalsinnet nånsin! Lägger mig i filen som tar mig ut på motorvägen mot Sthlm (fel)..tänker att jag kan åka in vid polishuset o åka råtorp, skåre..o sen ilanda. Hmm.. Kommer på att nej..de e ju smartare o åka vid cementgrejset..förbi Philipssons o ut på den vägen. Så fick blinka in mot Plantagen osv..åker upp mot biltema och vänder..åker tillbaka.. Åker mot Philipssons..o när jag väl är på den vägen(fel) så kommer jag på att jag skulle bara åkt ut på E18 mot oslo!!! Lite sent påtänkt så jag får fortsätta genom hultsberg/henstad o tillslut kom jag fram!
Tittade på en Emmaljunga scooter..-09 Dom kostar 2370:- o så e de 30%rabatt nu..så vi tänkte slå till..kostar nästan lika som en begagnad så blir gött o få en ny! Valde mellan en skogsgrön och en vanlig svart..kom fram till att vi satsar på den svarta så ska åka o köpa den imorrn! Hur gött som helst..knäppt att man blir lycklig av nya saker... Den gamla ska vi spara till kid nr 2..som inte e på väg!! Men nån gång så..en liten lillasyster ska han väl ha Theofilen! :)
Sen när jag åker hem får jag igen beslutsångest..vilken väg åker jag?? (då ska ni veta att jag är från Stodene och ahr åkt dom här vägarna mellan skåre/stodene o rud huuundratals ggr..) Vet att Djupdalsvägen e närmast o enklast men de kommer jag på försent..igen.. Åker in mot Färjestad o när jag ska åka av mot rud..till vänster efter Porsche-affärn så åker jag in på Sidvallsgatan mot mina svärföräldrar!! Herregud hur disträ får man bli..måste va sömnbrist.. jaja..jag kom hem tillslut.. :):):) Slutet gott allting gott! :)

Nu ska jag höppe in i duschen för snart kommer Linda o Tyke på besök!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide