Söndag!!

Igår var jag på lite fest hos Sandra..det var trevligt!! :) Drack 4 öl bara så det var lungt och ingen utgång för mig...var ju faktiskt ute förra helgen och tycker väl inte att de e så fasligt roligt längre. Mycke roligare på förfesterna! :)

Inatt sov Theo riktigt bra..till 04.15 innan han ville ha mat! Sen somna han om till 06.40..hade jag gått o lagt mig i tid hade jag känt mig utvilad men jag la mig runt 00.30 så speciellt mycke sömn fick ja inte..hoppas de blir bra sömn inatt då!

Frida cyklade hit runt 12tiden o sen gick vi ut o gick..va runt på färjestad o kolla på lite hus o bara prata skit..gött de!
Sen gick vi hem o gjorde lunch.. pasta med skinksås..mm de gick ner de me!

Nu ligger Theo o sover..han har både sovit o ätit dåligt så ja hoppas han vilar lite till..annars blire inte kul..o jag
 e såå trött!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide