Snart sängen...

Nu har våra fredagsgäster precis gått. Matte Anette och Nellie har varit här o käkat tacos o lite gino till efterrätt! Gött var det!
De hade med sig en present till Theo som egentligen skulle lämnas på hans namngivningsdag men Nellie stackarn fick operera bort lilla blindtarmen så de kunde tyvärr inte komma! Men nu fick vi en trevlig kväll idag istället! :)

Jag Theo och Lisa var på Mariebergsskogen förut..vi ville ju först o främst se minigrisarna..men de ville icke gå ur huset..kan de berott på regnet? Dåligt tycker jag...de kunde gott ha visat deras fula..hrmm flåt..söta trynen när de hade sånt celebert besök! Vi hade ju åkt ända från Rud!!!! 
När vi kom hem kom jag på att affären behövdes besökas så det var bara att slänga ut barnvagnen o kasta i ungen o springa ner..regnet öste ner och jag var sjöblöt när jag kom hem. Theo hade lutat sig utanför vagnen så han va lite blöt han me!

Nu ska jag leta upp sängen och ta mej en lur..o så får vi se när jag vaknar nästa gång..förmodligen innan 3-snåret! livet e underbart! ;)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

TACK för god mat & efterrätt! Vi får att styra upp för att ses mer än 2 ggr / år. Krama om godingen, Theo alltså :-D, i morgon bitti. Kramar från mätta Mattsson / Magnusson

2009-08-21 @ 22:34:16
Postat av: Iris

Ja de får vi verkligen! :)Theo har nu på morgonen lekt lite med boken..han e så nöjd..kommer upp en bild senare! Kramkram

2009-08-22 @ 10:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide