Seg jävla sida

..nu har jag försökt svara på några kommentarer jag fått men denna sida var inte den snabbaste o inte har jag speciellt möe tid heller som småbarnsmamma!!!
Tack iaf för hjälpen Malin! Jag måste ju se för j***a dåligt alltså..

Theo sover och vi väntar på att Bachelorette ska börja..näst sista avsnittet tror ja.. Kul kul!! :) 
Åt precis lite chokladpudding som Robin gjort..de va gött..o nu ska vi äta kvällsmat..kanske lite knepig ordning men de e ju när man e hungrig som man e sugen..eller hur?! :) 
Skulle väl behöva ha lite bättre karaktär med tanke på allt klagande på min kropp för tillfället men de e svårt att stå emot sötsuget! Får ta tag i det imorrn...eller övermorrn...eller dan efter det!

Morgondagen närmar sig med stormsteg och jag skulle helst vilja stryka dagen ur almanackan menmen... :/


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas det går bra i dag. Du får se fram emot morgondagen i mariebergsskogen istället Kram Kram

2009-08-20 @ 08:43:27
URL: http://www.carlstad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide