Ny morgon

Ja då var det morgon igen då.. Theo leker på golvet..o än har han inte tröttnat på o leka själv så jag kan unna mej lite data-tid! Natten inatt var sådär..somna ca 22..vakna 01 gav han nappen ..sov ca 5-10min...gav nappen o så fortsatte de fram till 02..gick upp o gjorde mat..han vägrar somna om,, somna ca 03.. Vaknar 05.30 ger nappen 2 ggr..somnar om till 06.30.. Fickiaf ca 6 timmars sömn men eftersom ja var vaken rätt mycket inatt känns det snarare som 4..men men..snart e de sovdags igen o då ska även jag lägga mej en sväng!
Sen ska jag visa vad roligt jag hade igårkväll..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Glöm inte att det blir besök i dag!!!!

2009-08-27 @ 08:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide