Ny dag nya möjligheter!

Ja då var gårdagen avklarad..o nu i efterhand vill jag inte stryka den ur almanackan.. Även om det var bland det jobbigaste jag gjort så var det var en otroligt fin begravning och den gick ifrån mörkt och tragiskt till ljus och vacker. :)

Robin skulle ju med Theo på vaccination samma tid. Han kom dit, väntade, väntade lite till och lite till. Tillslut kom tanten (ja hon e tant, Robin hade henne som barnmorska när han va bebis, så ja, hon E tant!) och undrade vad han gjorde där. Theo ska vaccineras..oki..just det men jag måste glömt och skriva in det i boken, sa hon då! Ojdå!! Men jävlar va trög, hon ringde mig i fredags och frågade om vi kunde tänka oss att byta tid med ett par som ville ha tid senare och dom hade tydligen lite problem som hon inte kunde gå in på. Jag sa självklart! Det är bara skönt för oss o ha det gjort, med tanke på att man tar sprutan när bebis är ca 5-6mån. och nu e han 7mån! Då blir dom jätteglada, sa hon...visst! Men det blev inte vi! Jag förstår om man kan glömma saker eller göra fel..tro mej det gör jag ofta i mitt jobb också! Men nu var det typ tredje fjärde gången hon byter tid eller glömmer en tid o det börjar bli lite lätt störande! Vi har också ett liv fast vi är hemma och är "lediga".!! Tro det eller ej!! :)

Idag ska vi till Mariebergsskogen med Lisa! Ska bli kul o kolla in djuren och ta en promenad..o en fika kanske! Vi får se om Marie och Leah kommer dit sen..o kanske Linda skulle med!
Linda och Mickes lilla bebbe har BF 5sept..och jag håller på o längtar ihjäl mig!!! :)  o vi ska inte glömma Lisa och Martin som ska ha den 1a okt.. jag längtar visserligen väldigt mycke till det också..men det känns lite längre bort. Men när det börjar närma sig så kommer jag väl ringa varje dag o höra hur läget e!! Även fats jag vet att de va de trååååkigaste jag visst när folk fråga dag ut o dag in om de hade kommit än,,hur känns det, känner du att de e på G..osv osv...

Ska bli spännade o se hur länge Theo sover nu..han brukar i regel sova en halvtimme på morgonen så då ska han snart vakna... :/   Då får vi hoppa in i duschen och göra oss redo för denna dagen!










Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du hinner duscha innan han vaknar då... FÖr annars blev det ju nr. 2 a la Theo ;)

2009-08-21 @ 11:20:25
Postat av: Iris

hahah..han sov faktiskt en hel timme o jag duschade när han vaknade..just för att han skulle göra nr2!! haha..men icke! Går tydligen inte på beställning! Så nu får han gå skitnödig på mariebergsskogen för DÄR vill ju inte mamma att han bajsar!

2009-08-21 @ 11:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide