Nu har jag...

precis ätit lite lasagne alá Iris..de va gött! Tyckte även Robin,,men de gör han med det mesta jag lagar. Tur för han det!
Inatt har Theo sovit hur bra som helst..enligt mig iaf! Somna vid 19-tiden..tog upp han strax före 22 o fick välling. Somnade om direkt och vaknade 03.19 då han fick lite mer välling. Somnade om ca 04.00 och väckte oss 05.45...
Jag fick alltså cirkus 7 timmars välbehövd sömn vilket inte e fy skam! :) Tänk om de kunde vara så varje natt...

Idag har vi varit o hälsat på Maria i skattkärr o hennes son Leo som e 2 veckor äldre än Theo. Vi tog en promenad och fikade lite..va trevligt..roligt o se de små liven nu när de börjar hända saker. Första gången som de va intresserade av varandra. Theo klättrade bokstavligen talat upp på Leo o skulle äta upp honom! hahaa..gör så när han blir glad..konstig den där ungen! ;)  Leo va lite kletig i håret efter attacken men men..hade iaf liknande effekter som hårgele!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide