Lördag!

Ja då var det lördag då.. Robin e hemma och rutinerna som jag o Theo har på vardagarna blir genast annorlunda..på både gott o ont! När det är bara vi så kör vi stenhårt med sovtiderna osv.. Men när det blir helg eller om Robin e ledig av ngn anledning så blir det att man åker ut o gör lite mer saker. Typ som förut var vi till Bergvik och köpte en rullgardin till Theos rum..han var egentligen skittrött men tänkte att han får sova när vi kommer hem, annars hade de blivit knas ikväll...
Han va så trött när vi åkte hem så han somna i bilen, o de hör inte till vanligeheterna nuförtiden. När vi kom hem lyfte jag över han i sängen o han sov vidare!! Då e Theo trött! :) Han sover dessutom fortfarande o vi kom hem för 1 timme sen.. :)

Ikväll ska jag ta mej en tur till Sandra. Hon har sina barndomsvänner här o de ska ha tjejkväll o sen ut på Bmb! Blir najs..men jag ska inte med ut..var på månen förra helgen o de räcker! :) Sen är inte plånboken speciellt stor heller...eller jo, på kvitton!!

Nu ska jag gå in på Försäkringskassans hemsida o fixa så jag får lite dolares nästa månad..alltid såå hiiimla kul o göra sånt!.. :/

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide