Jävla pensionärer!!!

Ja jag e ledsen...kanske e många som gillar dom men inte jag!! Självklart finns det undantag men på de stora hela så är jag rätt trött på pensionärer!!!
Skulle gå på bussen hem med barnvagn..en pensiönär med rullator ser att jag e på väg till samma buss som han och skyndar sig för att hinna före!! Dom har ju alltid så bråttom! När jag går på efter han ser jag att de sitter ännu en med rullator..o hon sitter även på stolen man kan sitta på brevid rullatorn o håller i den,..nån kan ju faktiskt sno den!!!
Jag försöker trixa mig emellan de här båda men  lyckas inte..tanten bara tittar på oss...efter mycket om o men så säger jag -Du får nog flytta lite på den där!! ..alltså, det fattades bara några centimeter. -mmm..sa tanten o flyttade liiite på den.
TACK!..(..så jävla mycket kärringjävel, tänkte jag för mig själv).
Sen fick jag stå o balansera utan nåt direkt o hålla mig i..för jag vill ju inte lämna Theo..o hon ville tydligen inte lämna sin rullator för allt i världen.


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Håller med dig fullt och fast. Kommer så väl ihåg när Nellie var liten att jag fick en kommentar, " Du unga flicksnärta så GÅ med ditt barn och låta oss pensionärer åka buss ". Kan lova att Nellie var såååå nära på att få en mamma som försökt mörda en pensionärsj-vel.

2009-08-27 @ 06:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide